Support

Har du behov for support, er du meget velkommen til at henvende dig skriftligt på vores supportmail: support@boernungeliv.dk eller ringe via vores supporttelefon: 70 27 27 56. Inden du henvender dig til supporten, vil vi bede dig om at se, om der er svar på dit spørgsmål nedenfor under FAQ.


Vi gør opmærksom på, at I ikke må sende oplysninger, der indeholder CPR-numre på mail.
 
Beskeder til jeres sundhedsplejerske kan ikke sendes til vores supportmail. Du kan finde kontaktoplysninger til sundhedsplejersken på skolens eller kommunens hjemmeside.


Vi gør, hvad vi kan for at besvare jeres henvendelser hurtigst muligt.



Supportens normale åbningstider 

Mandag 8:00-15:00

Tirsdag  8:00-15:00

Onsdag 8:00-15:00

Torsdag 8:00-15:00

Fredag  8:00-14:00 


FAQ – Svar på typiske spørgsmål

Herunder finder du svarene på de spørgsmål, vi typisk får fra brugerne.


"Hvorfor virker AULAs link til www.svar.børnungeliv.dk ikke?"
Der kan desværre opleves problemer med login, når linket til BørnUngeLiv sendes via AULA. Oplever du problemer med at logge ind, kan du i stedet åbne en ny fane i din internetbrowser, taste www.svar.børnungeliv.dk i adressefeltet og logge ind.


"Hvor finder jeg mit barns UNI-Login?"
Du skal kontakte dit barns skole, for at få udleveret dit barns UNI-Login.


"Hvordan besvarer jeg som forælder et spørgeskema?"
Er du forælder til et barn i indskolingen og blevet bedt om at besvare et spørgeskema, skal du logge ind her.


"Skal jeg som forælder på mellemtrinnet besvare et spørgeskema?"
Hvis du som forælder til et barn på mellemtrinnet er blevet bedt om at besvare et spørgeskema, skal du logge ind under "Forældre" med MitID eller NemID.